Nastavitev posredovanja

Arnesova spletna pošta omogoča posredovanje prejetih sporočil na poljuben elektronski naslov.

Za nastavitev posredovanja sporočil kliknete gumb osebne nastavitve, kot je navedeno v prvi točki spodnje slike. Znotraj osebnih nastavitev, se s klikom na poglavje “Posredovanje”, kot je spodaj prikazano z drugo točko.

Znotraj osebnih nastavitev, se uporabnikom prikažejo naslednje možnosti:

V polje, označeno s točko 1, uporabniki vpišejo ciljni naslov, na katerega bo pošta posredovana. Druga točka označuje možnost poljubne izbire za primere, ko uporabniki želijo ohraniti kopijo posredovane pošte tudi v svojem Arnes e-poštnem predalu. S pomočjo tretje točke je potrebno spremembe potrditi, da se želeno posredovanje aktivira. Za namene pregleda vseh trenutno aktivnih posredovanj, je na voljo poglavje, ki je na zgornji sliki označeno s točko 4., torej “Trenutna posredovanja”.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)