Stiki

Do stikov oz. imenika lahko dostopate s klikom na ikono .

Dodajanje in urejanje

Nove vnose dodajte s klikom na ikono  .

V vnosno okno vpišite želene podatke:

 

Vnos potrdite s klikom na ikono .

 

V primeru da bi radi urejali že obstoječo vizitko, izberite želeno osebo in kliknite na .

Ostalo

 – Za izbris predhodno izbrane vizitke izberite ikono “Izbriši izbrane vizitke“. V pogovornem oknu izbris potrdite.

 – Za iskanje med že dodanimi stiki kliknite na lupo, katera vam nato ponudi iskanje po različnih parametrih.

Skupine

Stiki omogočajo tudi združevanje vnosov po skupinah.

Za dodajanje nove skupine kliknite na spodaj označen gumb. Prikaže se okno, v katerem izberite možnost Dodaj skupino. Odpre se pogovorno okno, kamor vpišete ime nove skupine.

V skupino dodajte nove vizitke tako, da kliknete na želeno skupino in dodate vizitko s klikom na ikono .

Klik na Stiki v oknu Skupine prikaže vse stike iz vseh skupin.

Za brisanje ali preimenovanje izbrane skupine kliknite na gumb s tremi pikami, ki je označen na zgornji sliki, in izberite želeno možnost.

Uvoz stikov

 – Arnesova spletna pošta omogoča uvoz vizitk v formatu vCard ali CSV. Za uvoz vizitke kliknite na ikono “Uvozi stike“, v pogovornem oknu poiščete ustrezno datoteko (.vcf ali .csv) ter uvoz potrdite s klikom na gumb “Uvozi“.

 

  • Uvoz datoteke .csv

          Primer enostavne .csv datoteke, s pomočjo katere lahko uvozimo stik z danim imenom, priimkom in elektronskim naslovom:

          primir_csv
          Več informacij o formatu CSV najdete na povezavi.

  • Uvoz datoteke .vcf

          Primer enostavne .vcf datoteke, s pomočjo katere lahko uvozimo stik z danim imenom, priimkom in elektronskim naslovom:

          primir_vcg

          Več informacij o formatu vCard najdete na povezavi.

Npr. Outlook 2016 omogoča uvoz in izvoz stikov v formatu csv. Za izvoz iz Outlook-a odpremo: Datoteka>Odpri in izvozi>Uvozi ali izvozi>Izvozi v datoteko. Tu izberemo izvoz v obliki “Vrednosti, ločene z vejico”.

Izvoz stikov

 – gumb “Izvozi stike” omogoča izvoz stikov v formatu vcf.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)