Z razpisi za vpis v visoko šolstvo za študijsko leto 2020/21 bodo dijaki lahko oddali prijavo za vpis prek eVŠ tudi z uporabo AAI-računa. Oddana prijava za vpis z AAI-računom se bo v prijavno-izbirnem postopku upoštevala enako, kot bi bila oddana s kvalificiranim digitalnim potrdilom. To pomeni, da se prijavo izpolni in elektronsko podpiše v eVŠ in zato ni treba pošiljati natisnjenega obrazca prijave še po pošti.
Vse slovenske srednje šole že imate možnost ustvarjanja in dodeljevanja AAI-računov vsem svojim učencem in zaposlenim. Večina to lahko stori z uporabo spletnega orodja SIO.MDM.
Dostop do spletnega orodja SIO.MDM in možnost dodeljevanja vlog imajo v večini primerov šolski informatiki, zato vam svetujemo, da najprej o tem vprašate njih.
AAI-račune ustvarite z vnosom ali masovnim uvozom uporabnikov in njihovih podatkov. Postopek je enostaven, za pomoč smo pripravili navodila in video-vodiče.
Faze postopka:
Administrator, oziroma skrbnik sistema, je oseba, zaposlena na šoli. V večini primerov je to šolski informatik (pooblaščenec v Sporazumu o članstvu v omrežju Arnes). Lahko nas kontaktirate tudi na e-naslovu .
01 479 88 00
(delavniki, 8:00–16:00)