Skoči na glavno vsebino

Cisco Webex

Zaradi občasne prezasedenosti Arnesovih videokonferenčnih storitev je Arnes vzpostavil začasno možnost uporabe videokonferenc tudi prek sistema Cisco Webex. Storitev bo brezplačno na voljo (podaljšano) do 12. julija 2020 in se izvaja v oblaku v tujini.

Po 12. juliju 2020 se bodo obstoječi Cisco Webex računi samodejno preoblikovali v brezplačne različice, kjer je največja razlika predvsem najvišje število hkratnih udeležencev v posamezni videokonferenčni sobi, ki se zmanjša iz 200 na 100. Upoštevati je potrebno, da bo s 1. julijem 2020 brezplačna različica Cisco Webex računa zopet omejila maksimalno dolžino trajanja konference na 50 minut.

Storitev omogoča:

  • hkratni priklop do 200 uporabnikov v eno videokonferenčno sobo in neomejeno število sob;
  • prenos zvoka, slike iz kamere (do HD 720p), slike namizja ali izbrane aplikacije, klepet (skupinski in zaseben), zapiske, snemanje (v datoteko .MP4);
  • dostop samo z brskalnikom (WebRTC), brez uporabe Flasha ali nameščanja česarkoli, v brskalnikih Chrome, Firefox in Safari;
  • dostop z brezplačno aplikacijo za namizne računalnike (Windows, macOS) in mobilne naprave (iOS, Android).

Če ste učitelj, profesor … in želite uporabljati videokonference na takšen način, pošljite prijavo na e-pošto helpdesk@arnes.si. Dijaki in študentje dostopajo v videokonferenčne sobe, ki jih pripravi šola/fakulteta in ne potrebujejo računa Cisco Webex.

Pomembni nasveti:

  • pri snemanju videokonference morate uporabiti program Webex in ne spletne različice, da boste lahko snemanje izvajali lokalno na vaš računalnik in ne v oblak. Prostor v oblaku je preveč omejen, hkrati pa so posnetki v oblaku že v normalnih pogojih na voljo šele čez čas, zdaj pa so lahko časi še precej daljši;
  • posnetke shranite na svoj računalnik in jih nato po potrebi objavite na portalu Arnes Video.

Osnovna navodila za uporabo Cisco Webex Meetings Platformo:

Za nadaljna vprašanja in pomoč smo vam na voljo na e-pošti video-podpora@arnes.si, lahko pa se obrnete tudi direktno na ponudnika Cisco.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–16:00)