Skoči na glavno vsebino

Splošna navodila boste našli na spletni strani SLING. Tukaj

Pošiljanje naloge v grid preko gLite-WMS (gLite)

Primer: uporabnik je član virtualne organizacije dteam in skupine /dteam/ce/SI/SIGNET. Računska naloga, ki jo pošlje v Gird izvrši shell skripto testJob.sh. Opis je vključen v datoteki testJob.jdl.

  • Prijavite se na strežnik, kjer je nameščen glite-UI (ali ga namestite na svoj računalnik).
  • Pridobite posredovalni strežnik (proxy) za svoj certifikat, s tem da določite ustrezno skupino in vlogo:

    % voms-proxy-init -voms dteam:/dteam/ce/SI/SIGNET

  • Prenesite posredovalni strežnik v WMS (Lahko uporabite samodejni id, čeprav ni priporočjivo); ročne specifikacije niso nujno potrebne):
    % glite-wms-job-delegate-proxy -d lesi -e 
    
    
  • Neobvezno: preverite, kateri CE (computer element) je dosegljiv za izvajanje naloge:
    %glite-wms-job-list-match -d lesi -e 
     testJob.jdl
  • Pošljite nalogo na WMS (izpisan bo ID naloge, ki ga boste uporabili pri nadaljnem delu):
    % glite-wms-job-submit -d lesi -e 
     testJob.jdl
  • Preverite status naloge, preden je ta dokončana (oz spodletela):
    % glite-wms-job-status 
    
    
  • Pridobite rezultate naloge (če je to omogočeno) iz WMS:
    % glite-wms-job-output --dir 20100309.2 
    
    

Pošiljanje naloge na določen CREAM-CE strežnik (gLite)

Primer: uporabnik je isti kot prej, spremeni se opis naloge. Uporabljen CE je creamce.ijs.si. Nastavite, da naj se rezultati shranijo na SE.

  • Prijavite se na UI strežnik, denimo lcgce.ijs.si.
  • Pridobite posredovalni strežnik (proxy) za svoj certifikat, s tem da določite ustrezno skupno in vlogo:
    % voms-proxy-init -voms dteam:/dteam/ce/SI/SIGNET
  • Prenesite posredovalni strežnik na CE…
    % glite-ce-delegate-proxy -e creamce.ijs.si lesi
  • …ali obnovite prenos. če le-ta že obstaja:
    % glite-ce-proxy-renew -e creamce.ijs.si lesi
  • Pošljite nalogo na CE (izpisan bo ID naloge, ki ga boste uporabili pri nadaljnem delu):
    % glite-ce-job-submit -D lesi -o joblist 
    -r creamce.ijs.si:8443/cream-pbs-dteam creamtest.jdl
  • Preverite status naloge (preden je ta dokončana ali spodleti):
    % glite-ce-job-status 
    https://creamce.ijs.si:8443/CREAM418286636
  • Rezultati naloge bi morali biti na navedeni lokaciji. Preverite pravila na SE, kako do rezultatov.
  • Ko končate z delom, izbrišite zapise za to nalogo iz CE:
    % glite-ce-job-purge https://creamce.ijs.si:8443/CREAM418286636

 

Pošiljanje naloge prek Arc odjemalca

Namestitev arc odjemalca

Najprej namestite odjemalec Arc:

wget ftp://download.nordugrid.org/software/nordugrid-arc/releases/0.8.1.1/fedora/12/i386/nordugrid-arc-standalone-0.8.1.1-1.fc12.i386.tgz
tar xvzf nordugrid-arc-standalone-0.8.1.1-1.fc12.i386.tgz
cd nordugrid-arc-standalone-0.8.1.1-1
. setup.sh

Potem v mapo .globus dodajte svoj usercert.pem in userkey.pem.

mkdir /home/username/.globus

Certifikat pretvorite v ustrezno obliko:

openssl pkcs12 -in usercert.p12 -clcerts -nokeys -out usercert.pem
openssl pkcs12 -in usercert.p12 -nocerts -nodes -out userkey.pem

Popravite pravice, 600 za usercert.pem in 400 za userkey.pem

Navodila in primeri so na voljo na Arc akademiji (potreben je certifikat od Signeta)

Pošiljanje naloge v grid in preverjanje statusa

Preverite, da imate mapi /etc/vomses in /etc/gird-security/vomsdir

Nameščen mora biti tudi paket compat-expat1.i686

Ko je to urejeno, naprej naredite:

grid-proxy-init
voms-proxy-init -voms ops:/ops/NGI/Slovenia

Pregled proxyja:

voms-proxy-info
grid-proxy-info

Preverite, če deluje:

ngls gsiftp://jost.arnes.si

Potem naredite nalogo, naša testna naloga izgleda nekako takole:

vi hellogrid.xrsl

& (executable=hellogrid.sh) 
(inputfiles = ("myinputfile.txt" ""))
(outputfiles = ("myoutputfile.txt" ""))
(jobname=hellogrid) 
(stdout=hello.out) 
(stderr=hello.err) 
(gmlog=gridlog) 
(cputime=10)

 

Ustvarimo še hellogrid.sh (v skripto je vpisan poljuben shell ukaz)

Potem sledi pošiljanje naloge:

ngsub -c jost.arnes.si hellogrid.xrsl

Status nalog lahko preverite z ukazom:

ngstat -a

Preklic/izbris nalog:

ngclean -a

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–16:00)