Delo ravnatelja med izobraževanjem na daljavo zajema mnogo različnih področjih, med katerimi izstopajo organizacijsko, kadrovsko, pedagoško, tehnično in predvsem odnosno področje. Zaradi različnih okoliščin, pogojev in čustev, ki jih je s seboj prineslo izobraževanje na daljavo, postane odnosni vidik še bolj pomemben kakor med običajnim izobraževanjem v šolski stavbi, saj rednih stikov in odnosov, kot smo jih bili vajeni, ni več – bodisi se preselijo v virtualni svet ali pa začasno ugasnejo.
Zato je v šoli, kjer je prva vrednota srčnost, bilo tem bolj pomembno najti način, kako na daljavo ne le ohranjati odnose, ampak jih še nadalje gojiti in razvijati. V prispevku bo predstavljeno, kako smo na šoli poleg ostalih vidikov izobraževanja organizirali in skrbeli za odnose z učenci in njihovimi starši, med vodstvom in zaposlenimi, med samimi zaposlenimi kakor tudi z vsemi zunanjimi, s katerimi je šola sodelovala. Opisana bo ravnateljeva vloga v tem procesu ter naloge, ki so bile za to potrebne.
01 479 88 00
(delavniki, 8:00–16:00)